zondag 10 januari 2016

Project 365 revisited

Jullie hebben nog wat nieuws over het project 365 te goed. Ik had na een half jaar het idee dat het teveel een sleur werd en ben er toen mee gestopt. Ik moet ook zeggen dat dit mede ingegeven werd door het feit dat de kast en ik afscheid van elkaar zouden nemen, hoewel dit tot op heden niet gebeurd is.

Maar hierbij dus de foto met de dagelijkse werkjes tot en met 30 juni 2015.

I still owe you an update on my project 365. It never made it to the 365 because halfway last year I decided it became a bit of a bore and also it looked like the closet and I were going to part so no use in decorating the door anymore.
Anyway this is how it looks like with all the tiny daily projects up until June 30th 2015.

Dan ben ik dit jaar ook nog voortvarend begonnen met invalbeurten bij het designteam, die ik hier nog even laat zien. Je kunt hier en hier de details nalezen.



I posted a few things on the designteam blog. Please look there for all the details.

Ik ga nu enige tijd een blogpauze inlassen, waarin ik rustig ga nadenken of en hoe ik het blog anders ga invullen.

I will take a blogbreak for a while now and I will also use that time to rethink what to change or not to change on this blog.

1 opmerking:

  1. Het is ook heel wat om elke dag iets te maken... Wel een inspirerende kast zo! Je invalbeurten bevallen mij heel goed; beiden weer heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen