maandag 26 oktober 2009

Award



Van Sigrid kreeg ik deze award. Dank je wel, Sigrid! Er zijn drie voorwaarden aan verbonden:

1. Bedank de geefster
2. Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf
3. Stuur deze Award door naar 9 anderen.

Aangezien ik nog geen 9 andere bloggers ken, die deze award nog niet hebben ontvangen, geef ik hem enkel door aan Emma .

Dat is dan meteen het eerste eerlijke statement.

2. Ik maak sinds oktober 2007 kaarten, hoewel ik een aantal jaar daarvoor eens wat kerstkaarten heb gemaakt.
3. Ik blog sinds augustus 2009.
4. Ik hou van koken.
5. En eten nog meer.
6. Kaartenmaken is een hobby, het kopen van materiaal daarvoor een verslaving.
7. Volgend jaar ga ik voor de vierde keer op rij naar de TT in Assen.
8. Ik zou best nog wel eens zelf willen kunnen motorrijden.
9. Ik besteed eigenlijk te veel tijd aan internetten, maar erg weinig aan tv kijken.
10. Ik ben blij dat ik er eindelijk 10 heb weten te verzinnen.

-*-

Sigrid gave me this award. Thanks, Sigrid! There are three conditions attached:

1. Thank the one that awarded you.
2. Tell 10 honest things about yourself.
3. Award 9 other people.

Since I've not yet got to know enough bloggers that didn't already receive this award, I decided to only award my friend Emma . That also takes care of honest statment #1.
2. I've been making cards since october 2007, not counting some christmascards I had made some time before.
3. I'm a blogger since august 2009.
4. I love to cook.
5. And eat it.
6. Making cards is my hobby, buying material my addiction.
7. Next year I'll be visiting the TT in Assen for the fourth time in a row, yeah!
8. I guess I would like to be able to ride a motorbike myself one day.
9. I really spend too much time surfing the internet, but fortunately I hardly watch tv.
10. I'm so glad I made it to #10.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten