dinsdag 10 augustus 2010

Zomer - Summer

Bij De Stempelwinkel is het thema deze maand zomer. Zomer betekent heerlijk buiten zijn. Zeilen op de Vinkeveense plassen of lekker wandelen aan het strand van Castricum om daarna heerlijk te eten in één van de strandtentjes.
Ik heb volop gemaskerd en alles gesponsd met distress inkt. De schelpen (uit grab bags van De Stempelwinkel) heb ik met aquarelkrijt gekleurd. Ik heb daarbij ook metallic aquarel krijt gebruikt dat een mooie glans geeft. De golfjes heb ik erg over getwijfeld, zou ik die borduren of met tyvek proberen te maken of gewoon met blauw en wit kleurpotlood tekenen? Uiteindelijk toch voor de glitters gekozen, dat paste bij de glans van de schelpen én gaf wat structuur.
De vogels zijn van Cherry Pie.

The theme at De Stempelwinkel this month is summer. Summer means being outdoors, preferably sailing or strolling along the beach.
The shells are from De Stempelwinkel and the birds from Cherry Pie.

6 opmerkingen: