donderdag 7 oktober 2010

Pink

Deze maand is borstkankermaand en overal zie je de challenges met dit thema verschijnen. Daar moet ik natuurlijk aan meedoen en ik heb gekozen voor een voor mij nieuwe challengeblog, die van Drunken Stampers.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van de Pink Ribbon lap van ArtSpecially, de tekst is van Non Sequitur en de vrouw is van Stampinback.

Ik heb hier en daar ook een stempel gezien met de tekst: Fight like a girl. Als iemand weet waar die te verkrijgen is, hoor ik t graag.

October is breast cancer awareness month and right so, there's a lot of challenges out there with this theme. I picked the Drunken Stampers which makes it my first entry for them.
I used the ribbon from the PinkRibbon sheet from ArtSpecially, the text from Non Sequitur and the female from Stampinback.

While surfing the web ( and forgetting to bookmark it) I noticed some used a stamp with the phrase Fight like a girl. I would love to know where I could buy one, so please leave me a note if you can help.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en met een mooie boodschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super toepasselijke kaart Saskia, super

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! Awesome card: I love the simple design and the word art!

    Also, here's a "Fight Like a Girl" set I found:

    Go to www.flouishes.org, click "shop," and then search for product number SS079.

    Thanks for dropping in at the Drunken Stampers craft pub!

    BeantwoordenVerwijderen