woensdag 10 november 2010

Andere technieken - Other techniques

Naast de challenges die ik volg op internet is er een challenge die ik voor mezelf aanhoud en dat is om afwisselend met de kaarten die ik hier toon ook kaarten te maken in de technieken, die ik het jaar voor ik stempelen ontdekte, hanteerde. Zoals borduren,  3D en werken met stickers. Het handmatig embossen en snijden doe ik eigenlijk niet meer, daarvoor krijg ik te snel kramp in mijn handen.
Op deze manier hoop ik geleidelijk toch wat oude voorraad te kunnen verwerken en verandering van spijs doet eten, nietwaar.
Normaliter laat ik deze andere technieken hier nauwelijks aan bod komen, maar het leek me leuk om er nu toch een paar te tonen.




I'm not only following challenges on the internet but I have a personal one as well and that is to create cards with other techniques than stamping. In particular the techniques I used the year before I discovered stamping, like 3D, embroidery and stickers.
This way I can make good use of my old stash and as the saying goes 'Variety is the spice of life".
I thought it might be nice to show a few examples here as well.

3 opmerkingen:

  1. Wat is daar mis mee Saskia. Leuk toch om de oude technieken nog eens op te pakken. Doe ik ook wel hoor.
    Ze zijn weer super.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Saskia. Inderdaad een heel andere stijl dan wat we hier van je gewend zijn, maar dat is toch juist leuk, die afwisseling.

    Gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!!! ik kan het weten, hij hangt bij mij aan de deur

    toedeloe Tonny

    BeantwoordenVerwijderen