woensdag 6 april 2011

De kolder in de kop

Tegen het einde van mijn gastdesignerschap bij De Stempelwinkel vroeg Jetske mij of ik mee wilde doen met het vaste team. En ik had zó genoten van die ene maand dat ik geen Nee! zei. Dus vanaf deze maand draai ik volop mee en dit is mijn eerste bijdrage. Elke maand kiest elke designer haar eigen thema dat en deze maand is dat voor mij Gekkigheid/Grappige dingen. Ik hoop dat ik jullie een paar keer kan laten glimlachen.

De aftrap gebeurt met deze danseres die hoognodig aan een make-over toe was. Want hier zie je hoe ze er eerst uitzag.


At the end of my guestdesignerterm Jetske asked me to join the permanent designteam of De Stempelwinkel. I had had such a great time as a guest that I immediately accepted the invitation. So here I am with my first contribution as a designteam member. Every month each member chooses a theme and mine is Crazy/Funny things. I hope I can put a smile on your face this month.


I'll start with this young girl that was in desparate need of a new hair-do. Look here to see the before picture.

5 opmerkingen:

  1. Wow Saskia wat supergrappig bedacht.
    Leuk dat je nu in het vaste team zit. Gefeliciteerd.!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, die moet je naar Hannah sturen!

    Gr,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I had trouble uploading my comment, so I'll try again. Apologies if it turns up twice!
    Well, you made me smile Sassy! It's a great fun card, and well done on becoming a member of the design team. De Stemplewinkle make some gorgeous stamps for you to work with. Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Saskia!
    we gaan vast en zeker mooie creaties van je zien!
    deze is ook wel zo leuk! vind vooral dat haar super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Saskia, ja deze laat me lachen!!!

    BeantwoordenVerwijderen