donderdag 15 december 2011

Sherlock Holmes

Vandaag gaat de tweede Sherlock Holmes film in premiere dus het leek me leuk een bijpassende bioscoopbon houder te maken. Hij is wat fors uitgevallen want ik vond het zonde de mooie achtergrond te versnijden en zo kon ik ook lekker wat stempels kwijt. ;)


Eerst eens de achtergrond. Ik had een stukje glossy papier gebruikt, het hoeft niet echt te glimmen, als er maar een coating opzit waardoor de inkt er niet meteen intrekt. Ik heb het gesprayed met verschillende, blauwe glimmermists en het bedekt met een stuk huishoudfolie. Gewoon laten vallen zoals het valt en zorgen dat het gehele papier bedekt is. Laten drogen en dit is het resultaat.


Today is the premiere of the second Sherlock Holmes movie. I made a movie certificate holder for the occasion.

For the background I used a piece of glossy paper. I sprayed a few shades of blue glimmermist on it and covered it with a piece of cling foil. Make sure you cover the whole paper. You don't need to press the foil. Let dry and this will be the result.

Ik heb de houder van een ander stuk papier gevouwen en de achtergrond er later opgeplakt. De opening bovenin heb ik met een cirkelpons uitgeponst.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bonhouder Saskia. Heb je daar nu ook al stempels van?

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig bedacht!!

    En wat een leuke achtergond heb je op je pagina!

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Saskia dit is echt schitterend. Prachtige techniek met dat folie en de kleuren zijn super. Je bonhouder is geniaal gemaakt. Zeker de moeite waard om ook te proberen.
    Dan heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog na het winnen van de ARTSpecially Event wedstrijd. Geeft me altijd weer extra pep om door te gaan.
    Dank dat je mijn volger bent geworden. Ook ik ben even door je blog gewandeld en ook jij maakt prachtige creaties. Dus blijf ook jou volgen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen