woensdag 25 januari 2012

Steampunk tin

Dit blikje heeft ontzettend veel lagen. Ik ben begonnen met gesso, daarna bruine acrylverf, daarna liquid pearls, nog gesprayed met glimmermist en ingewreven met metallic rub on.
Vervolgens crispy lint een beetje laten smelten met de heat tool en dit met Viva Decor Ferro vastgezet. Daaroverheen ribbelkarton, bewerkt met acrylverf en rub on, stukken geembossed bruine metaalfolie dat ik licht opgeschuurd heb en ook ingewreven met rub on, een stukje tyvek ook weer met verf, glimmermist en rub on gekleurd en tenslotte de stempels die ik afgedrukt heb op met liquid pearls geverfd papier.


This tin has so many layers, I hope I'll remember them all. I used gesso, acryllic paint, liquid pearls, glimmermist, metallic rub on, melted crispy ribbon, corrugated cardboard, embossed metal foil, tyvek and of course a few stamps.
The teacher at the right is one of the new releases from De Stempelwinkel this month.

7 opmerkingen:

  1. Eindeloos mooi en wat een technieken. Super Saskia. Ook weer zo'n uniek stuk. Prachtig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saskia wat een bijzondere creatie.
    Niet mijn smaak maar dat hoeft ook helemaal niet, maar ik doe het je echt niet na. Goed gelukt hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er super stoer uit. Echt cool. Mooi als mannenkaart. Ik hou er wel van. xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Saskia,
    Ik heb de hele beschrijving gelezen en vind je superknap.
    Ik snap er niets van maar vind het wel een leuk doosje geworden.
    Maar waarom moet je al die laagjes doen??
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Saskia, wat een werk, maar het mag er zijn!!!

    groetjes Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Saskia wat een ontzettende leuke creatie
    en wat een werk zeg,ik doe het je niet na hoor.
    Daar moet je je echt wel even in verdiepen om het te maken als ik het allemaal zo lees.

    Groetjes Dinie

    BeantwoordenVerwijderen