donderdag 23 februari 2012

Art Journal

Nu weer eens een Art Journal pagina gemaakt. Erg leuk om te doen en je kunt de stempels weer eens op een andere manier gebruiken. Ik heb hierbij de stijl van Kate Crane gevolgd. Zij publiceert regelmatig in de Craft Stamper en ik had via dat tijschrift wat DVD's van haar gewonnen.

Het was wel erg lastig om te fotograferen, het lijkt ook niet erg op het origineel. Ik heb een paar detail opnames toegevoegd zodat je een beter idee krijgt.
Alle stempels zijn van De Stempelwinkel.

I made an art journal page this time for which I followed Kate Crane's style. I won a few DVD's she made for the Craft Stamper on which she explains how she does just about everything she publishes in the Craft Stamper.
Photographing wasn't easy so I added a few pics of the details. All stamps used are from De Stmeplewinkel.

3 opmerkingen:

  1. Saskia, wat een prachtige pagina!
    Je blijft kijken en ontdekt iedere keer iets nieuws.
    Wat een creativiteit zo'n compositie.
    Ik doe het je niet na ;-)
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty weer Saskia.
    Doe het je niet na hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Saskia. Ik ben ook een liefhebber van kate Crane. Super mooi gedaan je page.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen