woensdag 8 augustus 2012

Just let me be me

Voor De Stempelwinkel heb ik weer een art journal pagina gemaakt. Het is gewoon zo ontzettend leuk om te doen, heerlijk een eind voor het vaderland wegkliederen en maar zien waar je uitkomt.
Op het blog van het designteam zie je een uitgebreide stap-voor-stap beschrijving met foto's zodat je het gehele proces kunt volgen.
Ik vind het zelf altijd lastig om vanuit het eindproduct te beredeneren hoe zoiets tot stand is gekomen en soms ben je daar gewoonweg nieuwsgierig naar, niet?


I had so much fun again creating an art journal page. Just keep slapping on layers until you're satisfied, a great way to wind down after a busy day at the office.

I added a complete tutorial for the used techniques on the designteam blog, so if you're curious, do check it out!


6 opmerkingen:

  1. Lovely colours and a gorgeous little frog. It was interesting to read how you made this page.

    There is some candy up for one lucky visitors over on my blog.

    Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the beautiful frog page. Fabulous coloring, thanks for sharing the tutorial.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fab journal page...with a super background

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige journal weer Saskia, ben even gaan kijken naar de opbouw. Leuk om te zien hoe het resultaat ontstaat al zal dat nooit mijn ding worden. Te onvoorspelbaar en dat is niks voor mij. Hihihi!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier wil ik je toch ook even een compliment geven voor het prachtige resultaat van je workshop in woord en beeld, Saskia.
    Ik heb er echt van genoten en het nodige opgestoken!
    Dankjewel dus :-)

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is geweldig mooi geworden. En wat is het leuk om te doen he. het werkt echt verslavend hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen