zaterdag 12 januari 2013

Love me tender

Alvast voor Valentijnsdag aan de gang geweest met deze tag als resultaat. Scrapkaarten zijn niet echt mijn ding en dat zie je er ook vast van af, maar zo nu en dan vind ik het wel leuk om scrappapier te gebruiken. Tenslotte heb ik een stuk of twaalf lades vol met scrappapier en die had ik toch ooit gekocht om wat mee te doen. Volgens mij komen deze papiertjes uit een blokje van de Action.

Het paartje heb ik met sepia gestempeld op kraft en vervolgens hier en daar ingekleurd met Derwent coloursoft potloden, de enige drie kleuren die ik van die serie heb.

Zie het blog van het designteam voor de gebruikte stempels.

Before you know it, it's Valentine's Day. The days really seem to fly. So I made this little tag. 

I stamped the couple with Archival sepia on kraft paper and coloured it slightly with the three Derwent colour soft pencils I own. I was too lazy to search in my not too modest collection of other brands and series, so don't feel sorry for me that I only have three colours of these. The sentiment was stamped with white Brilliance ink.

Look at the blog of the deisgnteam for details on the stamps used.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia,
    Wat een geweldig leuke label met een prachtige stempel.
    Jij dus ook uit je comfortzone ;-)
    Geniet van het weekend.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Saskia
    hele mooie stempel is dit

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is fijn om een rustige scrapkaart te zien! Daar houd ik wel van en deze is zo gewoon mooi! Lekker toch om je af en toe uit je "comfortzone" te gooien... Ben benieuwd naar je volgende scrapkaart... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap dat je dan toch zo'n mooie tag in elkaar hebt weten te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen