donderdag 23 mei 2013

Mannenkaart

Na het uitgebreidere canvas van vorige week nu weer een one layer kaart. Of het veel verschil maakt in de tijd die je er in steekt, weet ik eigenlijk niet. Het blijft toch zo dat het idee, het ontwerp, het uitzoeken van de kleuren en de stempels én het continu bijstellen van deze zaken  de meeste tijd in beslag neemt.
Maar het valt me wel op dat ik vaak na een periode van wat (voor mijn doen) omvangrijkere projecten weer terugkeer naar de basis en dat is en blijft voor mij toch CAS.
Hebben jullie ook zulke patronen in je creatieve leven ontdekt?

CAS is natuurlijk perfect voor mannenkaarten dus vandaar dat ik die ook vaker maak. Voor de werkbeschrijving kun je weer het beste even kijken bij het designteam.


Today I want to show you a clean and simple card. I tend to 'go back to my roots' after a period of experimenting with more elaborate projects. And my roots really lie in the CAS world.
Do you find yourself following these sort of patterns in your creative life?

If you want to know how it's done and what supplies you need, please visit the designteam.
 

3 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie. Ik ben niet zo van de 'patronen' maar ik weet wel dat ik na veel gestempel ineens zin krijg in borduren. En andersom. Papiertjes laag op laag is nooit echt mijn ding geweest...
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja Saskia, zo nu en dan moet ik even een wat gemakkelijker kaart maken, niet teveel hoeven nadenken over kleur en papier en mallen enz.
    Je kaart is erg mooi, mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super super mooi Saskia en vind het heel knap hoe je de cas kaart heb gemaakt.
    Mij lukt dat echt niet ,ben meer van de doe maar raak en zie wel wat er gebeurd.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen