zondag 10 november 2013

Apekop

Ik ben een tijdje uit de running geweest vanwege een operatie begin oktober. Langzamerhand begin ik weer wat energie, tijd en zin te hebben om wat creatiefs te doen, dus ik kan het blog weer nieuw leven inblazen.

Deze kaart had ik gemaakt vóór de operatie maar wou ik toch nog even laten zien. De stippenstempel is van Judikins, de aap komt bij Katzelkraft vandaan.

I've been away for a couple of weeks due to surgery I had to undergo 6 weeks ago. As my recovery progresses I feel like being creative again so it's time to dust things off around here.

I'll kick off with this card that I had made shortly before my surgery. The stamp with the dots is by Judikins and the monkey is by Katzelkraft.

5 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart en wat een geweldige stempel!! Fijn dat je weer zin hebt om wat te knutselen, dan zien we vast weer snel iets op je blog.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit Saskia!
    Je hebt dus heftige weken achter de rug...wat fijn dat je weer wat energie terugvindt...hopelijk zet dat door. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere kleuren en leuke kaart! Blij dat je al een eindje op weg naar herstel bent en wens je veel energie bij het herstellen! Sterkte en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the monkey stamp and the Card you have created. Hope you soon recover completly

    BeantwoordenVerwijderen