vrijdag 31 januari 2014

Tag met multi medium technieken

Vandaag heb ik op het blog van De Stempelwinkel een stap voor stap geplaatst waarin alle gebruikte technieken van deze tag behandeld worden.
Je kunt met medium nl. veel maar dan alleen lijmen, dus neem snel een kijkje op het designteam.


Today I posted a step by step on the blog of De Stempelwinkel to show in detail all the techniques used on this tag. There is so much more you can do with medium then just use it as a glue. For a detailed description of the techniques and materials used please visit the designteam.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tag! Die technieken moet je me maar eens een keertje voordoen.

    Groetjes,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat mooi. Heb ook even het hele verhaal zitten lezen. Al die handelingen voor één tag. Wat een werk zeg. In ieder geval ook weer wat geleerd.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zitten genieten...ik ken amper technieken (verzin van alles bij elkaar), dus ik zat met open mond te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this tag and I enjoyed reading all the techniques involved. Thank you for telling us so clearly what you did. There's lots there I would like to try sometime. Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful. What a great idea to use the gel medium as a resist. Very clever (:o)

    BeantwoordenVerwijderen