maandag 6 oktober 2014

Brusho

Ik ben helemaal gek van pigmenten dus toen er Brusho verkrijgbaar was heb ik meteen toegehapt en afgelopen donderdag had ik de bestelling binnen.
Heb er nog niet heel uitgebreid mee kunnen spelen, maar dit was het eerste probeersel. Omdat ik een boekenlegger nodig had, heb ik er maar een tag van gemaakt.
Het is ontzettend leuk spul, vergelijkbaar met bister, maar dan in felle kleuren. Het verwatert wel een stuk sneller dan bister dus je zult er meer van gaan gebruiken, denk ik.

Ik heb de vogeltjes wat gebleekt door ze weer nat te maken en af te nemen met een papiertje, dat ging een stuk minder goed dan met bister. Kan natuurlijk ook aan het gebruikte papier liggen, eigenlijk moet je beide op hetzelfde papier gebruiken en dan pas vergelijken. 

De kleine vogeltjes zijn van Art Inpressions, de iets grotere van Carabelle Studio. De lelies van Traci Bautista.


Painted the tag with Brusho and used stamps by Art Impressions (tiny birds), Traci Bautista (lilies) and Carabelle Studio (bird in the bottom left corner). I added a small amount of glossy accents on all three birds.

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi Saskia.
    Heb de Biuster lekker laten liggen op de beurs, was er nog niet helemaal enthousiast voor

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk effect met de Brusho, Saskia...ik heb "nog" niet toegehapt...maar of ik dat volhoud? :-)
    Veel plezier ermee1
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, lekker fleurige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk die kleuren! Ben idd benieuwd hoe het zich tot elkaar verhoud, maar die kleuren trekken me toch wel heel erg...

    BeantwoordenVerwijderen