zaterdag 15 november 2014

Mijn beste werk?

Op deze kaart ben ik best trots. Volgens mij laat het mijn beste werk tot nu toe zien. De compositie vind ik helemaal geweldig, dat idee zal ik ongetwijfeld vaker gebruiken.
Het is jammer dat de kleuren niet zo goed overkomen op de foto want dat was een combinatie van licht, donker, fel, mat en glanzend dat erg mooi uitpakte. En tot slotte vond ik de uitgesneden hoekjes (die ik ergens anders weer opgeplakt had) een speels effect geven.

Grappig hoe je dan heel tevreden met jezelf kunt zijn, al is het dan nooit van lange duur.

Voor meer info, zie deze post bij het designteam.

I simply love this composition. It was inspired by this post where I experimented with geometrical shapes.
For details please visit this blog.


2 opmerkingen:

  1. Ik vond ´m op het andere blog al mooi!
    Toch heb ik, als ik weer verder ga, er steeds weer een andere tussen zitten die ik nog beter of mooier vind. Maar goed ook; zo ga je door om te kijken wat je nog meer wil en kunt... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is idd super gelukt en je zult vast nog ooit mooiere maken Saskia.
    Voor nu mag je tevreden zijn met je werk....

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen