donderdag 17 september 2015

Zentangle

Ik begeef me voorzichtig ook op het zentangle pad. Het is leuk om te doen, maar ik heb er niet altijd het geduld voor, hoewel het vast goed voor je is om je eens een uur helemaal vast te bijten in een zentangle.

Deze was er eentje op zwart papier en zit daarom niet in het schetsboekje dat ik anders voor de zentangles gebruik. In plaats daarvan heb ik er een kaart van gemaakt.

Tanglen jullie wel eens?


A zentangle on black instead of the white papers in my zentangle-notebook. I'm not very experienced in tangling, though I really enjoy it. That is, if I can find the peace and patience to make a zentangle.
Because it was done on a loose piece of cardstock I decided to turn it into a card.

1 opmerking:

  1. Deze is heel mooi!!
    Enne, nee, doe heel weinig met zentangelen; ook te ongeduldig en vaak ook echt te weinig tijd voor de dingen die ik moet/wil maken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen