zondag 20 maart 2011

Pictureframe

Deze fotolijst vond ik bij de Action en hij zag er zó kaal uit, dat ik daar wel iets mee wou doen. Ik wilde eerst ook nog knoopjes of kraaltjes gebruiken voor het hart van de bloemen, maar dat paste gewoon niet bij deze bloem. Daarom heb ik het bij alleen stempelen gelaten voor een naturel uitstraling.
De stof waarop ik gestempeld heb, komt trouwens bij Ikea vandaan.

This pictureframe just bagged me for some pimping so I used the big flow stamp again on fabric (Ikea).
I thought about using beads or small buttons for the flowers' hearts but it just didn't look right. So I only used the stamp and I'm quite pleased with the simple but elegant result.

5 opmerkingen:

  1. loving this...just gorgeous

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk, Saskia!
    Ik heb ze (nog) niet zien liggen bij Action.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk gedaan Saskia. Heb zelf dat ding ook meegenomen een tijdje terug. Moet er alleen nog wat mee doen.....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, lijkt me leuk om te zien wat jij er mee maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creatie is dit geworden Saskia, complimenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen