vrijdag 16 mei 2014

Niet schrikken

Sinds een maand of twee ben ik weg van Fantasy en dan met name elfjes. Eerst alleen de wat stoerdere exemplaren maar tegenwoordig val ik ook voor de cute varianten. Geen idee waar het vandaan komt, maar wat maakt het uit.
Het is wel weer een aanslag op mijn portemonnee want er gaat een hele wereld aan stempels voor mij open.

Voor een vriendin heb ik deze elfjeskaart gemaakt en op verzoek zo roze mogelijk. Dat is wel gelukt, dacht ik zo. De stempels zijn van Santoro en Lavinia.


Yes,I confess I'm into fairies, totally! I promised a friend to make her a fairy card as pink as I could and this is what I came up with. The stamps are by Santoro and Lavinia.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm stiekem toch wel heel erg mooi, hoor.

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een hele andere stijl die we niet van je gewend zijn.
    Ik moet zeggen dat ik hem erg mooi vind. De ontvangster ook wel kan ik me voorstellen....
    Ben benieuwd naar de volgende

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zo totaal anders! Ben zelf niet zo van roze, maar opdracht gelukt en de combi van Lavinia en die van de Mirabelle-lijn is heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen