vrijdag 2 mei 2014

Inspiratie

Ik ben nog steeds volop aan het stempelen en kliederen, hoor, maar op de een of andere manier is het niet handig via de tablet op het blog te posten en dan komt het er meteen niet meer van.
Heb al wel een aantal foto's in de wacht staan, dus ik neem me voor om in ieder geval rond de weekends even de laptop op te slingeren en een post te plaatsen.

Ik begin met kaarten waarbij ik me liet inspireren door ontvangen kaarten. Soms recycle ik ontvangen (gekochte) kaarten ook wel en soms spreekt het ontwerp me zo aan dat ik er een variatie voor zelfmaak mee bedenk.

Ik weet niet meer waar de bloemstempel van is, ik denk van De Creatie. De verjaardagswens is van Stampin Up.

I made a couple of cards inspired by one I received in the mail. The flower stamp is by De Creatie (I think) and the sentiment by Stampin Up.

With these cards I participate in the Wednesday challenge at Simon says Stamp with the theme Anything goes.

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten zo rustig in toon en sfeer. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty cards
    Thank you for joining us at Simon Says Wednesday Challenge.

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes!

    liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful set of cards! Thanks for playing along with us this week in the Anything Goes Challenge on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen