donderdag 25 april 2013

CAS

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster Hetty, de 60ste alweer, wie had dat ooit gedacht. Het blijft ontzettend leuk wanneer iemand de moeite neemt zich op je blog te abonneren, hetzij via blogger, hetzij via een reader of e-mail.
Ik hou nooit zo van dat blogcandy-gedoe, maar misschien is het tijd om ook eens een give-away verloten onder mijn volgers als bedankje. Ik zal kijken of ik iets leuks kan verzinnen.

Vandaag een clean and simple kaartje. Ik had deze al enige tijd eerder gemaakt en met andere samen opgestuurd naar een tijdschrift ter publicatie maar naar inmiddels gebleken is, zijn ze daar nooit aangekomen. Dus deze foto is het enige dat ervan rest.

De stempels zijn van Non Sequitur en Enchanted Ink.


I noticed that my new follower Hetty (welcome!) is number 60 already! Wow, never expected that when I started blogging. I'll be thinking of a way to thank my followers soon.

In the mean time I'd like to show this CAS card. I made it some time ago to send it in for publication but I learned the cards never arrived at the magazine, so only these pictures remain. The stamps are from Non Sequitur and Enchanted Ink.

5 opmerkingen:

  1. Prqchtige en zparte kaart Saskia. Mooie kleuren.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren Saskia en leuke uitvoering!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bijzonder mooie kaart!
    Wat balen dat deze nooit op de bestemming is gekomen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat jammer Saskia dat ze nooit zijn aangekomen.
    Hij is echt prachtig, dus misschien nog maar eens eentje namaken

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zonde zeg dat ze niet zijn aangekomen Sas, mooie kleuren, aparte kaart! Met Viva gekleurd of een andere 'medium'?
    Gr lucy

    BeantwoordenVerwijderen